poniedziałek, 4 marca 2013

Garnier Ultra Doux - Sekrety Prowansji, szampon do włosów olejek eteryczny z lawendy i róża.


Z szamponami Garnier moje włosy bardzo się lubią, tak więc, gdy tylko zobaczyłam tę nowość na półkach drogeryjnych, od razu wrzuciłam do koszyka. Zastanawiałam się nad tą wersją i tą z morelą, jednak zdecydowałam się na lawendę, ale spokojnie na drugi też przyjdzie czas...

Szampon do włosów normalnych i matowych z olejkiem eterycznym z lawendy i róży z regionu Grasse. Przywraca włosom miękkość i blask.
Naturalne bogactwo Prowansji przez wieki było źródłem dobroczynnych roślin. Rośliny i wytworzone z nich składniki pozwoliły odsłonić prawdziwe tajemnice piękna, przekazywane sobie przez kobiety z pokolenia na pokolenie. Zainspirowały słynne zabiegi upiększające, które są popularne do dziś. W szamponie w nowoczesny sposób zastosowano ekstrakty i olejki eteryczne prosto z Prowansji. 

Opakowanie typowe dla serii Ultra Doux. Jednak to podoba mi się wyjątkowo, ta szata graficzna jest urocza!;-) Jedyny zarzut, to, że z otworu czasem wylewa się za dużo szamponu, przez to jest mniej wydajny. 
Konsystencja lejąca się, ale nie aż tak, że spływa z włosów. Bardzo dobrze się pieni. Zapach... Bardzo ładny, pachnie delikatnie, nie nachalnie. Mi bardzo przypadł do gustu, dlatego żałuję, że nie utrzymuje się na moich włosach. 

 
Używam go już od dłuższego czasu i wyrobiłam sobie na prawdę bardzo dobre o nim zdanie! Doskonale oczyszcza, włosy błyszczą nieziemsko, szampon dał im niesamowitą miękkość!
Kolejny szampon Garniera, który mnie nie zawiódł;-)
Cena to ok. 8 zł/250ml, 12zł/ 400ml. Z dostępnością na razie kiepsko, ja swój kupiłam w Super-Pharm i tylko tam go widziałam.
Ocena ogólna 6/6.

6 komentarzy:

  1. też lubię szampony Garniera, tej nowości nie znam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubie szampony garnier i odzywki również ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. garnier ogolnie jest dobry:)
    ale tego nie widzialam w sklepach jeszcze!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Garnier znam i lubię,a ten szampon w przyszłości zakupię :) U mnie jeszcze go nie ma:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli będziesz mieć wolną chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się go używa do spółki z odżywką z tej serii, to włosy długo i ładnie pachną.

    OdpowiedzUsuń