niedziela, 10 czerwca 2012

odżywcze masło do ciała SPA AFRYKA od BeBeauty.


Afryka SPA - odżywcze masło do ciała



Opakowanie: Typowe dla różnych mazideł do ciała. Łatwo wydobywa się z niego kosmetyk. Jest schludne, czyli wszystko ok.
 
Zapach:Specyficzny. Niektórym się spodoba, a niektórym nie. Moim zdaniem nie jest drażniący, ani słodki. Przyjemny, mi się podoba.

Konsystencja: W sam raz, nie za gęsta, nie za lekka. Masło rozprowadza się idealnie, szybko się wchłania.




Działanie: Nie spodziewałam się cudów, masło z Biedronki, za tak niską cenę? I się rozczarowałam, pozytywnie oczywiście;) Po paru dniach wsmarowywania go w ciało, zauważyłam, że skóra jest odżywiona oraz nawilżona, napięta, gładka. Na nogach moja skóra jest strasznie sucha, ten kosmetyk poradził sobie z tym problemem.

Wydajność: Wydajność ok, zależy na pewno ile razy się go używa, ale jest wystarczająca.

Cena: Nie pamiętam dokładnie, ale coś ok. 6-7 zł/ 200 ml
 
Dostępność: Biedronka

Podsumowując, jestem zadowolona z tego masła do ciała, gdy tylko skończy mi się to opakowanie, na pewno skuszę się na kolejne, może wypróbuje inne zapachy;)


4 komentarze:

  1. łażą za mną te masła i łażą, a ciągle kupić nie mogę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam o masło, ale ani razu nie użyłam. Oddałam mamie. Jak dla mnie zapach jest okropny. Po kilku godzinach wchodząc do łazienki jestem w stanie wyczuć, że dziś było otwierane. Za to mama jest zadowolona. Mówiła nawet, że lepiej się opala po nim.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tego zapachu ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam to masło i w sumie nie było takie złe, ale specjalnie mnie nie zachwyciło. Dla mnie ma zbyt duszący i ciężki zapach, ale w porównaniu do Azji jest bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń