piątek, 1 czerwca 2012

podkład MAYBELLINE AFFINITONE

Dzisiaj chciałam napisać recenzję podkładu firmy maybelline z serii affinitone. Używałam podkładu od około 1,5 miesiąca i mogę co nieco o nim powiedzieć, a więc od początku.

Co obiecuje producent? 
- Idealne dopasowuje się do odcienia i struktury skóry bez efektu skóry
- Formuła zawiera witaminę E i perełki, które zapewniają uczucie świeżości oraz perfekcyjne wykończenie makijażu
- Podkład zapewnia 8-godzinne nawilżanie skóry
- Ultralekka formuła o długotrwałym działaniu
- Dla wszystkich typów cery



CENA: ok. 20-30 zł / 30 ml ( często go można kupić np. w rossmannie na promocji za 20 zł )
DOSTĘPNOŚĆ: wszystkie drogerie, gdzie jest szafa maybelline.
OPAKOWANIE:
Podkład dostajemy w poręcznej tubce, opakowanie jest ładne. Minusem jest to, że nie widać ile podkładu zostało.

 ZAPACH:
Delikatny, niedrażniący, typowy dla podkładu.

KONSYSTENCJA:
I tu się zaczyna... Konsystencja jest po prostu tragiczna! Dla mnie podkład jest rzadki, leje się niemiłosiernie, gdy pierwszy raz go otworzyłam oczywiście, podkład wylał się...

KRYCIE:
Krycie dla mnie jest dobre, maskuje niedoskonałości, daje delikatny efekt na twarzy, rzeczywiście bez efektu maski. Lecz, gdy zapomnę o kremie, podkreśla wysuszone skórki.

GAMA KOLORYSTYCZNA:
Posiadam odcień najjaśniejszy, jednakże, mimo, że z początku wydawał się dobry, to niestety ciemnieje na twarzy. A więc to co mówił producent, że się dopasowuje nie jest prawdą.



TRWAŁOŚĆ:
Myślę, że trwałość jest ok. Trzyma się około 8-9 godzin, nie świece się, nic się nie dzieje.

PODSUMOWANIE:
Podkładu już więcej nie kupię, zraziłam się do konsystencji. Niestety nie nawilża i nie dopasowuje się do odcieniu skóry. 


A Wy używałyście tego podkładu? Jaką macie opinie o nim? :)


2 komentarze:

  1. miałam go kiedyś, nawet nie pamiętam jak się sprawdzał, chyba go nawet oddałam więc jednak nie

    OdpowiedzUsuń
  2. ja maybelline nie używam - nie mam przekonania :(

    podeszły mi tylko lakiery do paznokci :)

    Dodaję się do obserwatorów :* i mam nadzieję,że będziesz moim 400 obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń