poniedziałek, 9 lipca 2012

perfecta - myjący peeling - masaż antycellulitowy.

Jego zadania to: wygładzanie, ujędrnianie, oczyszczanie. Czy rzeczywiście spełnia swoje zadania? Zacznijmy od tego co obiecuje nam producent.

Działanie: wspomaga walkę z uporczywym cellulitem, wygładza, ujędrnia i uelastycznia skórę, złuszcza obumarłe komórki, masaż poprawia ukrwienie skóry oraz pobudza spalanie tłuszczów w tkance podskórnej.
Efekty: idealnie gładka skóra, usunięte obumarłe komórki naskórka, oczyszczona i ujednolicona skóra, przygotowana na efektywne wchłanianie aktywnych preparatów antycellulitowych i modelująco-wyszczuplających Extra SLIM.
Stosowanie: 2-3 razy w tygodniu rozprowadzić peeling na zwilżonej skórze całego ciała, a następnie okrężnymi ruchami wykonać masaż.


Peeling moim zdaniem jest godny uwagi. Stosowałam go 3 razy w tygodniu i efekty były.
 Moja skóra była idealnie gładka i ujędrniona. Cellulitu nie zmniejszył, ale peeling dobrze wygładza oraz napina skórę.
 Podoba mi się też jego zapach, jest piękny - orzechy, migdały połączone z miodem, takie są moje odczucia zapachowe;) 
Niestety, jak to z peelingami bywa, wydajność nie jest za dobra, gdyż jak chcemy, nałożyć go na całe ciało, szybko się skończy. Stosowałam go na brzuch, uda i pośladki, przez niecałe dwa tygodnie i mam już mniej niż pół tubki. Opakowanie zawiera 200ml. Kupiłam go w promocji za ok. 10 zł, niestety nie wiem jaka jest regularna cena. 
Podsumowując polecam go i na pewno kupię jeszcze nie jedno opakowanie - dobry peeling za małe pieniądze.

Jakie peelingi używacie? Jakie są wasze ulubione?


5 komentarzy:

  1. Tego peelingu jeszcze nie miałam - skoro zachwalasz to muszę się mu bliżej przyjrzeć :) Ja obecnie kończę peeling Tutti Frutti liczi i rambutan, a w kolejce czeka Lirene Dermoprogram ujędrniający peeling myjący MaXSlim ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy blog. zapraszam do mnie! + obserwuję; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uzywam Garniera 3 w 1 i jestem zadowolona i to bardzo :))
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo fajnie, muszę go spróbować.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki z tej serii. Polecam balsamy, zarówno rozgrzewający (najlepiej przed ćwiczeniami) jak i chłodzący (po treningu). Ładnie pachną, nieźle się wchłaniają, napinają skórę. Trudno mi coś powiedzieć o działaniu antycellulitowym, bo niestety systematyczność w tym zakresie nie jest moją mocną stroną, ale moim zdaniem są chyba nieco lepsze od Eveline serii 3D. A cena z tego co wiem, jest niewiele wyższa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń