niedziela, 1 lipca 2012

puder bourjois healthy balance


OPAKOWANIE
Otwierając puder znajdujemy w nim lusterko, to na pewno jest plusem. Minusem jest to, że nie ma aplikatora i niestety, taki zwykły "płatek" do pudru w nim się nie mieści.
GAMA KOLORYSTYCZNA
W sprzedaży są cztery odcienie, troszkę mało... Mój to 52 vanilla, jest to odcień, dla jasnych karnacji. Jestem zadowolona z tego odcienia.


EFEKT NA SKÓRZE
Nie robi plam, dobrze się go nakłada. Dobrze matuje oraz kryje niedoskonałości oraz zaczerwienienia. Wtapia się w koloryt skóry.


bez pudru:
z pudrem:



TRWAŁOŚĆ
Moim zdaniem przeciętna. Na pewno nie utrzymuje się cały dzień, ale też nie schodzi po godzinie. W zależności od różnych czynników, utrzymuje się na twarzy bez problemu do czterech godzin.
WYDAJNOŚĆ
Dobra, używam go niemal codziennie od ponad dwóch tygodni i mam jeszcze ponad połowę opakowania.  
CENA
ok. 40 zł
DOSTĘPNOŚĆ
Praktycznie wszystkie drogerie.


Ocena ogólna: 10/10
Bardzo dobry puder, jestem zadowolona z niego. A do tego jeszcze bardzo ładnie pachnie;)


Używałyście go? Jakich pudrów używacie? Lubicie tę firmę? ;)

5 komentarzy:

  1. Bourjois lubię zwłaszcza za piękne wypiekane róże do policzków ♥
    Pudru, który recenzujesz, nie używałam, ale przy najbliższej okazji przetestuję go sobie w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go kupić jak był w promocji, ale jak zwykle się spóźniłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę trochę żałuję, że go nie wzięłam w Rossmannie jak była promocja - miałam już w koszyku, ale jednak odłożyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę drogi, ale chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. troche faktycznie drogi, ale może warto

    OdpowiedzUsuń