wtorek, 21 sierpnia 2012

Moja pierwsza współpraca - Sudomax.

Bardzo się cieszę z tej współpracy, szczególnie jest dla mnie ważna, bo jest ona moją pierwszą. 
Firma podeszła do tej sprawy poważnie - bardzo miło zostałam potraktowana, paczka przyszła w ekspresowym tempie. Na prawdę jestem pod wrażeniem. A co w niej znalazłam? Krem pełnowymiarowy, 5 próbek kremu, miły list oraz parę informacji o produkcie.


Już rozpoczęłam testy! Moja cera ostatnio woła o pomstę do nieba, więc mam nadzieję, że ten krem mi pomoże. Nieraz wyskoczą mi też na skórze jakieś podrażnienia, więc tym bardziej cieszę się z tej współpracy. A teraz może przybliżę Wam co nie co o tym produkcie.

Co to jest krem SUDOMAX?
Krem SUDOMAX to niezwykle delikatny, hipoalergiczny i antybakteryjny krem ochronny, stworzony z myślą o wyjątkowo delikatnej i "bezbronnej" skórze - skórze małego dziecka. Krem przeznaczony jest przede wszystkim do codziennej pielęgnacji i ochrony skóry w miejscach podrażnionych oraz w tzw. strefie około pieluszkowej.
Krem SUDOMAX może być stosowany również przez dorosłych.

Dla kogo przeznaczony jest krem SUDOMAX?
Krem SUDOMAX przeznaczony jest dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych.
Dzięki trosce o zachowanie jego hipoalergiczności zapewnia doskonałą ochronę wyjątkowo wrażliwej skórze.
 
Na co pomaga SUDOMAX?
Krem SUDOMAX został stworzony dla ochrony szczególnie delikatnej skóry dziecka narażonej na otarcia i zaczerwienienia spowodowane używaniem pieluszek. Może on być również stosowany do łagodzenia skutków odparzeń i odmrożeń oraz niekorzystnych dla skóry skutków długotrwałego ucisku związanego z przewlekłym przebywaniem w pozycji leżącej. Stosuje się go również do pielęgnacji skóry skłonnej do podrażnień i zaczerwienień.

SUDOMAX może być stosowany przez osoby dorosłe:
- przy skórze trądzikowej,
- odparzeniach,
- otarciach i skaleczeniach,
- poparzeniach i podrażnieniach skóry.

Bardzo dziękuję firmie za umożliwienie wypróbowania kremu!

 

10 komentarzy:

  1. gratuluję i miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziesz zadowolona, Sudomax to świetny produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje pierwszej współpracy i życze kolejnych!
    Sama pisałaś do nich o współpracę?
    dużo dobrego słyszałam o tym produkcie, chociaż jak dla mnie jest bardzo podobny do sucocremu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rozpoczętej współpracy :)

    Rozpoczęłam dopiero blogowanie i chciałam zapytać, czy sama do nich pisałaś?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam wanilię, poluję na wszystko, co słodko pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rozpoczęcia współpracy;)

    OdpowiedzUsuń