czwartek, 20 września 2012

Bielenda - masło do ciała AWOKADO.


Opakowanie: Utrzymane w żółtej tonacji, wykonane z plastiku, z którym nic się nie dzieje (nawet po upadku, bo parę razy mi spadło to masełko:D) Można bez problemu wydobyć kosmetyk do końca. W opakowaniu znajduje się 200ml masła.



Konsystencja/Zapach: Ma zbitą konsystencję, mimo to dobrze rozprowadza się na skórze, szybko się wchłania, pozostawia ochronną warstwę. Zapach jest przepiękny! Owocowy, orzeźwiający. Mi bardziej pachnie melonem, zapach nie jest nachalny.



Działanie: To najlepsze masło jakie miałam! Nigdy żaden balsam, mleczko, masło nie zregenerowało mojej skóry jak to! W końcu skóra na moich nogach, bo tam był największy problem z przesuszeniem, jest nawilżona, gładka. Ponadto masło ujędrniło jeszcze skórę! 

Wydajność: Niestety średnia, szybko się kończy. Taka wydajność spowodowana jest konsystencją, bo trzeba troszkę nałożyć masła, aby wysmarować ciało.

Cena/Dostępność: ok. 15 zł / wszystkie drogerie, masełko jest łatwo dostępne.

Ocena ogólna: 6/6 Koniecznie muszę jeszcze wypróbować inne warianty maseł Bielendy.

9 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemny produkt i całkiem nieźle nawilża ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jedno masełko Bielendy, ale jeszcze nie wypróbowałam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze maseł z Bielendy. Choć nie powiem, ciekawią mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masła Bielendy jeszcze nie testowałam tak dogłębnie. Miałam bawełnę, ale oddałam ją mamie po kilku użyciach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbuj koniecznie;) a zapach awokado jest wprost obłędny ;-)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam to masełko, bardzo je lubiłam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam go ! :D Pachnie i działa rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. niewiem może ja jestem dziwna ale zapach strasznie mnie drażnił działanie cudowne ale zapach już nie, zamieniłam na te z karotenem i jest rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń