środa, 12 grudnia 2012

Garnier fructis - siła i blask, grapefruit tonic.


Od producenta
Formuła szamponu wzbogacona w znany z właściwości przeciwutleniających ekstrakt z czerwonego grejpfruta daje uczucie niezwykłego orzeźwienia i przywraca blask Twoim włosom.
Dzięki unikalnemu działaniu ekstraktu z czerwonego grejpfruta nowy szampon Fructis o niezwykle orzeźwiającym zapachu pobudza Twoje zmysły, a aktywny koncentrat z owoców nadaje włosom siłę i witalność. Wzmocnione od nasady aż po końcówki i wygładzone włosy stają się niezwykle lekkie i intensywnie błyszczące. Nie zawiera silikonów i parabenów.
 
Opakowanie
Przezroczyste, widać zużycie, łatwo wydobywa się z niego szampon, czasem mam problem z otwarciem, ale mimo to nie jest źle;>
 
Konsystencja/Zapach
Konsystencja płynna, ale nie wylewa się z rąk, dobrze się pieni. Zapach przepiękny! Owocowy, dla mnie pachnie żelkami Harribo:D Pozostaje na włosach.
 
 
 
 Działanie
Dobrze oczyszcza włosy, nie obciąża ich, pozostawia je miękkie, błyszczące.
 
Cena/Dostępność
ok. 12 zł/250ml dostępny w hipermarketach, drogeriach
 
Ocena ogólna
6/6 U mnie się spisał., jak będzie z Waszymi włosami to nie wiem ;>

2 komentarze:

  1. lubię szampony Garniera, tego nie miałam,ale ten zielony dobrze oczyszcza i tyle

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię tych szamponów, szybko coś mi włosy się po nich przetłuszczają :)

    OdpowiedzUsuń