wtorek, 22 stycznia 2013

Synergen - kokosowe masło do ciała.


Masło kokosowe do ciała o owocowym, egzotycznym zapachu, działa pielęgnacyjnie. Zawiera bogaty kompleks regeneracyjny i intensywnie nawilża. Działanie odżywcze naturalnego masła do ciała to prawdziwy raj dla skóry. 



Opakowanie jest niebieskie, plastikowe,  okrągłe, zabezpieczone folią. Lubię tą formę opakowania, bo można do końca i bez problemu wydobyć kosmetyk.
Konsystencja jest lekko zbita, nie typowo maślana. Bardzo dobrze rozsmarowuje się na ciele, błyskawicznie się wchłania, nie pozostawia lepkiej warstwy. 



Zapach jest delikatny, kokosowy, słodki, zatem pachnie ładnie, lecz spodziewałam się mocniejszego zapachu. Nie pozostaje długo na skórze, smarując się wieczorem, rano już go nie czuć.
Co do działania to jest pozytywnie zaskoczona! ;-) Doskonale nawilża, pozostawia skórę gładka, miękką, odżywioną. Chociaż obawiam się, że przy bardzo suchej skórze, nawilżenie może być zbyt małe. 
Cena masła to ok. 12 zł/250g dostępne tylko w drogeriach Rossmann.
Generalnie to polecam wypróbować!

11 komentarzy:

  1. Jak widzę coś kokosowego to mam ochotę to zjeść :d

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio za kokosem nie przepadam ;)
    ale masełko warte uwagi !

    OdpowiedzUsuń
  3. dawno nie dodawałaś zadnych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe;) może więcej?;)

    http://itspats.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Robisz bardzo fajne recenzje kosmetykow , dodalam do obserwowanych :) Zapraszam do mnie licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja obecnie smaruję się masełkiem z Isany, kakaowym, tez polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm : ) Lubię zapach kokosa : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedys go dorwę, bo uwielbiam kokosowe aromaty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze powiem, że nawet nie widziałam ze sa ich masła do cala. Jakoś nie jestem specjalnie fanką maseł do ciała, wolę balsamy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam zamiar wypróbować ! Podoba mi się Twój blog, ciekawy post, cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Będę wpadać, obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzin ;)

    OdpowiedzUsuń