poniedziałek, 25 lutego 2013

Maybelline - Color Tattoo 24h, cień do powiek nr 60 timeless black.


Odważ się nosić Color Tattoo 24hr- kremowo - żelowy cień do powiek. Aż do 24 godzin utrzymywania się koloru. Nasza technologia pozwala na stworzenie super - nasyconego cienia. Kremowo - żelowa konsystencja pozwala na łagodne nałożenie cienia, który nie blaknie. 

Opakowanie szklane, nakrętka plastikowa. Co do sposobu nakładania to raczej trzeba to robić palcem, zatem posiadaczki dłuższych paznokci mogą być niezadowolone z opakowania
Konsystencja zbita, ale łatwo rozprowadza się na powiece, cień można nakładać pędzlem (chociaż nie polecam, bo jest to trudne), albo palcami, ale trzeba się liczyć z tym, że jest to mało wygodne.


Pigmentacja jest na prawdę zadziwiająca! Jest to głęboka czerń, bez żadnych drobinek, połysku. Bez bazy trzyma się na powiece bardzo długo, z bazą jest jeszcze lepiej;-) Cała noc bez poprawek gwarantowana!  Na powiece bardzo ładnie wygląda, wydaje mi się, że sprawdzi się również jako eyeliner, więc kosmetyk wielofunkcyjny;-)
Używam tego cieniu jedynie do wieczorowych makijaży, w dzień nie chciało by "się bawić" ze względu na tą konsystencję. Jednak, efekt wynagradza mi wszystko;-)


Wydajność na pewno również na plus, wydaje mi się, że nie zdążę zużyć go przed końcem daty ważności.
Cena to ok. 25zł/4g. Dostępny we wszystkich drogeriach z szafą Maybelline.

Ocena ogólna: -6/6

6 komentarzy:

  1. wygląda na bardzo intensywny ;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarny kolor jakoś mnie nie przekonuje, ale ogólnie strasznie lubię te cienie :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam trzy kolory i jestem zachwycona tymi cieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie zaczynam zaopatrywać się w cienie ;) ale wolę żywsze kolory :))!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tego uzywam jak eyeliner i jest zajebiste :D

    OdpowiedzUsuń