niedziela, 17 marca 2013

Lirene - żel pod prysznic, kusząca gruszka.


Żel pod prysznic Lirene to niezwykłe połączenie delikatnej pielęgnacji skóry z codzienną dawką energii oraz owocową ucztą dla zmysłów. Wyjątkowo lekka formuła żelu łączy w sobie aromatyczną i pełną energii nutę soczystej gruszki ze słodyczą jabłka i melona. Zawarty w żelu wyciąg z gruszki doskonale pielęgnuje skórę, pozostawiając ją miękką i jedwabiście delikatną przez cały dzień. 

Opakowanie typowe dla żeli Lirene. Z plastiku, średnio miękkiego, żel dobrze się z niego wydobywa. 
Konsystencja raczej należy do płynnych, przez co żel jest średnio wydajny
Zapach to po prostu cudo! Pachnie orzeźwiająco, rzeczywiście gruszką i czuję również trochę mango. Zapach na prawdę potrafi poprawić humor;-) 
Zapach nie utrzymuje się długo na skórze.


Żel średnio się pieni.
Bardzo dobrze oczyszcza skórę, nie wysusza jej, a nawet zauważyłam minimalne nawilżenie na rękach oraz brzuchu, ale może to mylne wrażenie:D
Cena to ok. 8 zł/250ml. Dostępność - na razie widziałam go tylko w Rossmannach.
Generalnie bardzo go polubiłam.
Ocena ogólna 6/6

7 komentarzy:

  1. o to koniecznie muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. jesli zapach utrzymuje się długo to ma plusa u mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. oj oj oj używam aktualnie i zapach jest tak realistyczny że mam ochotę liznąć go po wyciśnięciu. Gruszka i arbuz to moje ukochane zapachy jeśli chodzi o żele pod prysznic a ta grucha jest tak soczysta że zapach aż kapie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusisz, kusisz... i skusiłaś :) Na najbliższych zakupach zapoluję na ten żel w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gruszka? musi pachnieć pysznie!!:)

    OdpowiedzUsuń