wtorek, 7 maja 2013

denko - KWIECIEŃ 2013.


W tym miesiącu wyjątkowo dominuje kolorówka ;-) 
Coś ostatnio ciężko mi idzie zużywanie balsamów, co z resztą widać.
No to zaczynamy!


1. Joanna Naturia - szampon do włosów zniszczonych, po trwałej ondulacji lub rozjaśnianiu.
Bardzo polubiłam się z tym szamponem, a tym bardziej z jego ceną! ;-) Bardzo dobrze działał na moje włosy, na pewno do niego wróce.


2. Ziaja - masło kakaowe, wygładzająca maska do włosów.

3. Ziaja - maska intensywne wygładzanie
Bardzo dobra maska, dobrze wygładza, nawilża, włosy są po niej miękkie. Na pewno do niej wrócę.

4. Kallos - jaśminowa maska do włosów.
Również dobry produkt, fajnie działała na moje włosy, ponadto jest bardzo wydajna! Lecz, mimo to znudziła mi się i do niej na razie nie wrócę.


1. BeBeauty - kremowy żel pod prysznic.
Przeciętniak, nie wysuszał skóry, pachniał nawet ok. Nie wrócę do niego.

2. Farmona - piernikowy peeling do ciała.


1. Pharmaceris - fluid intensywnie kryjący.

2. Rimmel Match Perfection - podkład

3. Wibo - eyeliner

4. Lovely - eyeliner
Dla mnie ma takie same właściwości jak ten z wibo, stosuje je w sumie na przemiennie. Kupię ponownie.

5. Wibo - maskara do rzęs.
Znana chyba każdej, u mnie sprawdza się idealnie! Pogrubia, rozdziela rzęsy. To już kolejne zużyte opakowanie i oczywiście kolejne już kupione.

I w tym miesiącu było by na tyle, w maju chciałabym wykończyć balsamy, mleczka, masła do ciała, bo mam ich wiele. Mam nadzieję, że się uda! :D

5 komentarzy:

  1. o mam ten peeling jak i odkład a d0 tego miała tą odżywkę była super ale co do szamponu to u mnie się nie sprawdził , a maskara moja ulubiona

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam eyeliner z Wibo i miałam ten z Lovely i jak dla mnie one nie są takie same. Ten drugi jest dużo słabszy, wolniej schnie i nie robi takich ładnych czarnych kresek jak Wibo. A ten zielony tusz miałam - świetny był! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. fluid Pharmaceris bardzo lubię, ale teraz zmieniłam na lżejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś u mnie nominowana :) Więcej u mnie na blogu http://poliskowe.blogspot.com/ Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon z Naturii kiedyś był moim ulubieńcem. Teraz kupiłam go ponownie i niestety nie spodobał mi się. Przede wszystkim plącze mi włosy ;(

    OdpowiedzUsuń