sobota, 16 czerwca 2012

big volume lash - tusz do rzęs EVELINE

TUSZ DO RZĘS EVELINE - BIG VOLUME LASH.



Opakowanie: Mnie się bardzo podoba, troszkę stylizowane na maybelline;) Ogólnie rzecz biorąc - ładne, schludne, rzuca się w oczy.

 Szczoteczka: bardzo fajnie rozdziela rzęsy, dobrze się nakłada, nie skleja rzęs, nie nabiera za dużo tuszu.

 


No i teraz najważniejsze czyli efekty: 

1. Prawe wymalowane, lewe nie, tak dla porównania. 




 
2. Całość - obydwa wymalowane.




Jestem bardzo zadowolona z tego tuszu, miałam ich już wiele, ale ten póki co jest moim faworytem ;)!

Plusy: 
- pogrubia i wydłuża
- nie osypuje się
- ma fajną szczoteczkę, którą dobrze nakłada się maskarę
- cena!
- schludne opakowanie
- działanie, działanie, działanie!!!!!!!! :D
Minusy:
- dostępność

Cena: ok 12 zł
Dostępność: mniejsze drogerie
Ocena: 10/10 polecaaaam;))




7 komentarzy:

  1. opakowanie łudząco podobne do maybelline ;) szczoteczka wygląda na fajną, cena też bardzo w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt niezły cena przystępna, ja kupiłam ostatnio tusz z essence(mój ulubiony to max factor 2000 calorie)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie za mocno skleja rzęsy, ale ja mam na tym punkcie obsesję, więc wiesz ;)
    Pozdrawiam, miłego dnia! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam takie samo wrażenie, chociaż firmę Eveline uważam za dośc dobrą to tusze to nie jest ich dobra strona :(

      Usuń
  4. tez mi się wydaję, ze tusz zbyt mocno skleja rzęsy - ale zalezy kto co lubi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam obecnie tuszu z Eveline w wersji bio i jestem bardzo zadowolona! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam tusz z eveline i też jestem zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń