wtorek, 7 sierpnia 2012

isana - odżywka wygładzająca włosy.


Odżywcze składniki pielęgnacyjne wzbogacone olejkiem babassu wzmacniają włosy. Długotrwałe wygładzenie i łatwe rozczesywanie kręconych i niesfornych włosów. Wysokiej jakości aktywne substancje ze specjalnym składnikiem zapobiegającym puszeniu się włosów długotrwale wygładzają niesforne i kręcone pasma włosów dodając im elastyczności. Włosy łatwo się rozczesują i nabierają olśniewającego połysku. Miły zapach uprzyjemnia mycie włosów.


Odżywka ta została bardzo osławiona na blogach, u jednych się sprawdziła u drugich nie... A jak było u mnie? Zacznijmy od podstawowych informacji.

Opakowanie: Prosta szata graficzna - średnio mi się podoba - różowa tubka, mieszcząca 300 ml odżywki. Widać zużycie kosmetyku, niestety gdy się już kończy trudno wydobywa się ją.

Zapach: Delikatny, nie duszący. Pozostawia ładny zapach na włosach.

Konsystencja: Bardzo dobrze rozprowadza się na włosach. Nie spływa z nich, nie jest też zbyt zbita.



Działanie: Odżywka jak najbardziej się spisała!
- włosy stały się miękkie, lśniące
- ułatwia rozczesywanie
- wygładza włosy, nie piszą się
- nie obciąża, ma przyjazny skład
- nawilżyła moje włosy, końce miałam strasznie suche, ta odżywka to zmieniła
- włosy wyglądają o dużo zdrowiej

Wydajność: Mam długie włosy, więc u mnie wydajność średnia, ale odżywka droga nie jest, więc nie przeszkadza mi to.

Cena: ok. 6 zł, często jest w promocji i możemy ją kupić nawet za 4 zł.

Dostępność: Rossmann

Ogólna ocena: 6/6 Na prawdę warto ją wypróbować! ;)



Używałyście? Jakie wrażenia? A może możecie mi polecić jakieś inne dobre odżywki w przystępnej cenie?  



7 komentarzy: