czwartek, 13 września 2012

Bell - puder matujący 2skin pocket.


Opakowanie: Plastikowe, w środku znajdujemy gąbeczkę jak i lusterko, za co wielki plus. Nic się z opakowaniem nie dzieje, nawet w torebce, jest wytrzymałe.



Gama kolorystyczna: Dostępny jest w czterech kolorach: 041 Transparent, 042 Natural, 043 Beige, 044 Sun Beige. Posiadam 041, i jest idealny, jasny, bardzo ładnie dopasowuje się do kolorytu skóry.



Efekt na skórze: Rzeczywiście idealnie matuje! I to na bardzo długi czas! Nie robi plam, nie spływa nawet w upale. Krycie ma też niezłe.

Trwałość: Tutaj puder mnie zachwycił pozytywnie! Jest bardzo trwały! Pod tym względem na prawdę jest zaskoczona, pozytywnie! :)

Wydajność: Przez to, że jest tak trwały, wydajność również jest zadowalająca.

Cena/Dostępność: ok. 15-20zł/ 9g drogerie Natura, oraz mniejsze, osiedlowe drogerie, internet.

Ocena ogólna: 6/6

Przepraszam Was Słoneczka, za taki zastój na blogu i nie komentowanie Waszych wpisów, choć jestem z nimi na bieżąco, ale rozumiecie... ograniczony czas, przez szkołę. W weekend, na pewno wszystko nadrobię! ;*
 


15 komentarzy:

  1. Jeszcze się z nim nigdzie nie spotkałam :) widzę, że Bell ma coraz lepsze produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się bardzo fajnym produktem "do torebki":)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bell to fajna polska firma i ma dobre produkty

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm chyba będę musiała zdradzić mojego ulubionego Synergena :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie muszę pomyśleć nad kupnem jakiegoś pudru w kamieniu, bo mój już mi sie kończy, więc recenzja jak najbardziej przydatna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam z Synegry puder i też całkiem fajny. chociaż stwierdziłam, że muszę zmienić na inny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ mi spamujesz ostatnio ;D
    Rób tak więcej :*

    OdpowiedzUsuń


  9. u mnie do wygrania bransoletki od Biżuterianki, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam mieszaną, w dodatku cały czas walczę z trądzikiem..

    OdpowiedzUsuń
  11. Również go nigdy nie widziałam, ale juz widze, ze jest dobry ! :D
    Zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń