poniedziałek, 10 września 2012

REVLON - podkład ColorStay dla cery tłustej i mieszanej.


O produkcie: Wyjątkowo trwały, mocno kryjący podkład do cery tłustej, mieszanej i normalnej. Beztłuszczowy, nie zatyka porów. Lekka i delikatna konsystencja zapewnia skórze maksymalne poczucie komfortu. Zawiera SPF 6.
Występuje w dużej gamie kolorystycznej.
Nowa formuła zapewniająca 24 - godzinną trwałość.




Plusy:
- ma bardzo dobre krycie
- jest trwały, nakładam go rano i trzyma się aż do samego wieczoru, nie brudząc przy tym ubrań, szybko zasycha
- nie tworzy efektu maski
- szeroka gama kolorystyczna pozwala na odpowiednie dobranie koloru, posiadam 110 ivory, jest cudowny, bardzo jasny, stapia się w skóre
- podkład przynajmniej u mnie zapewnia długotrwały matujący efekt, dzięki temu nie muszę używać dodatkowo pudru
- nie ciemnieje

Minusy:
- opakowanie, brak pompki, ale da się przyzwyczaić
- czasem podkreśla suche skórki
- cena, stacjonarnie ok. 70 zł, oczywiście na allegro taniej.
Co to zapychania to nie jestem jeszcze w stanie coś powiedzieć, bo używam go od ponad tygodnia... 



Ocena ogólna: 6/6 Najlepszy podkład jaki do tej pory miałam, myślę, że warto wypróbować.

17 komentarzy:

  1. lubiłam go, ale na szczęscie nie potrzebuję takiego krycia, więc poszedł w odstawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem czy zapycha.. Cena wysoka, ale mogłabym się poświęcić dla krycia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały czas zastanawiam się czy go zakupić, bo boję się zapchania :(

    OdpowiedzUsuń
  4. tak na inny temat, ładny lakier ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten podkład, niestety kupiłam za jasny kolor i teraz, kiedy jestem opalona, nie sprawdza się :< Mam nadzieję, że zimą okaże się lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja go mam i w miarę jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na co dzień nie używam podkładów czy fluidów, wolę kremy tonujące czy też tak powszechne obecnie kremy BB (czyli kremy tonujące ;)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubiłam ten fluid ale zamieniłam na loreal true match i jest chyba lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  9. już jakiś czas rozważam jego zakup na Allegro, bo widzę że sprzedaje się w sporych ilościach, ale boję się że będzie dla mnie za ciężki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam podkłady REVLONA i zgadzam się z Tobą w 100 procentach :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy opis, pewnie wypróbuję w najbliższym czasie :)


    www.perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam inną cerę, ale ogólnie produkty z revlon są ciekawe. jak otwierali u mnie drogerię hebe to robili wtedy makijaż i mi zrobiła właśnie kosmetykami z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  13. mam 150buff ale za jasny dla mnie teraz po lecie, myślę że w zimie powinien być ok
    używam od czasu do czasu,wolę minerały, ale można nim zrobić fajny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie się zapowiada! potrzebuję właśnie czegoś co zapewni mi długotrwałe krycie :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja potrzebuje w miare dobrego kryci, dlatego ze nie uzywam korektora... :)
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń