środa, 26 września 2012

Dove - odżywka do włosów suchych i puszących się.


Od producenta:
Odżywka Dove z linii Nourishing Oil Care nie tylko odżywia włosy, ale dzięki zawartych w niej olejkach z kokosa i migdałów wyjątkowo je nawilża, ułatwia układanie, rozczesywanie, dzięki zaawansowanej technologii Dove odżywka zawiera np regenerujące lipidy, które wnikają w głąb włosa. Składniki odżywki złożone są z malutkich cząsteczek błyskawicznie absorbowanych przez włosy, aby zapewnić im wyjątkowe nawilżenie i odżywienie aż po same końce.



Moja opinia:
Opakowanie póki co nie sprawia mi problemów, dobrze z niego wydobywa się odżywkę, pod światło widać ile nam jeszcze zostało, zatem nie mam żadnych zastrzeżeń. Zapach odżywki jest bardzo ładny, utrzymuje się na włosach. Bardzo dobrze rozprowadza się na włosach - ani z nich nie spływa, ani nie jest zbyt zbita, przez co nie ma problemów z nakładaniem jej. A teraz co nie co o działaniu:
- wygładza
- nawilża
- ułatwia układanie, rozczesywanie
- włosy wyglądają na zdrowe
- mają przepiękny blask
Jej wydajność oceniam na średnią, ale przy moich długich włosach to normalne, więc nie przeszkadza mi to. Z dostępnością nie powinno być problemu, jest ogólnodostępna. Za odżywkę zapłacicie ok. 11-12zł za 200ml.
 Póki co odżywka Dove stała się moim numerem jeden, jeśli chodzi o pielęgnację włosów!

I chciałam napisać jeszcze, że jestem z Wami na bieżąco, z Waszymi wpisami, tylko brak czasu mi nie pozwala na skomentowanie wszystkiego ;* Niedługo weekend, na pewno nadrobię! ;*

7 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś ochotę na nią, ale miałam w domu jeszcze inne odżywki i powiedziałam basta ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę na całą serie Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy chyba nie miałam nic z ich kosmetyków do włosów. Może pora wypróbować?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona jest świetna :) Uwielbiam te odżywki :) najbardziej jednak lubię te niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O to w takim razie muszę wypróbować :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam jej, ale z tego co kojarzę to z maski Dove byłam bardzo zadowolona:) kiedyś będę musiała wypróbować tę odżywkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjj, uwielbiam odzywke Dove w kazdej postaci w kazdym zapachu :))
    Zapraszam na nowy post i do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń