czwartek, 27 września 2012

joanna - olejek pod prysznic i do kąpieli wanilia i śmietanka.


Od producenta
Olejek do kąpieli Naturia o aromatycznym zapachu jednocześnie myje i pielęgnuje ciało. Dzięki unikalnej dwufazowej recepturze nadaje skórze wyjątkowe uczucie gładkości. Naturalne ekstrakty (w zależności od olejku: z truskawki, wanili lub kawy) i proteiny mleczne działają odżywczo i nawilżająco. Wspaniałe rezultaty:
- czysta i wypięlegnowana skóra
- miła, gładka i miękka w dotyku
- przyjemnie pachnaca


Opakowanie
Przykuło moją uwagę, poprzez żółte barwy, które rzucają się w oczy. Jest wygodne w użytkowaniu, zawiera 200ml olejku. 

Konsystencja/Zapach
Konsystencja olejku jest strasznie rzadka, utrudnia to używanie go pod prysznicem, do kąpieli jest jak najbardziej ok. Na skórze pieni się średnio, natomiast w wannie daję nam już dużo piany. Zapach jest obłędny! Bardziej przypomina mi budyń waniliowy, uwielbiałam używać go podczas kąpieli, doskonale poprawiał humor.



Działanie
Szczerze nie spodziewałam się cudów, że nawilży czy wygładzi moją skórę... I pierwszy raz po użyciu olejku, już wiedziałam jak się co do niego myliłam - moja skóra była gładka, miękka w dotyku, pięknie pachniała a ponadto zauważyłam poprawę nawilżenia. Jestem jak najbardziej na tak! :)

Wydajność
Zaraz po konsystencji to druga wada tego produktu, strasznie szybko się kończy. Szkoda...

Cena/Dostępność
Zapłacimy za niego ok. 6 zł , ja swój kupiłam w Superpharm, nie wiem gdzie może być jeszcze dostępny.

Ogólna ocena
5/6 Na pewno wypróbuję dwie inne warianty zapachowe: truskawka i kawa.

12 komentarzy:

  1. Nie widziałam jeszcze tego olejku, ale strasznie mnie zaciekawiłaś :D Lubię produkty Joanny, może się skuszę na te jesienne wieczory :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go w wersji kawowej. Fenomenalnie pachnie (jak pozostałe kosmetyki kawowe z tej serii), pod prysznicem najlepiej używać go z gąbką lub myjką. Fakt, jest mało wydajny, ale jest też tani, więc myślę, że czasem można zaszaleć. Dla tego zapachu na prawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla samego zapachu bardzo chętnie bym go kupiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach na pewno by mi przypadł do gustu, ale ta konsystencja zniechęca:/

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie bym go przetestowała ;) Muszę zapoznać się z jego zapachem ;) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapach z pewnością jest piękny, uwielbiam takie mleczno-waniliowe nuty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. możliwe, że nie wytrzymałabym z zapachem budyniowym he he.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten olejek i również go bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam tego olejku predzej, ale bede sie rozgladac za nim :)
    Zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować. Za te kilka zł warto się na własnej skórze przekonać, dosłownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupię chyba tylko ze względu na zapach! :)
    Narobiłaś smaka :d

    OdpowiedzUsuń