wtorek, 4 września 2012

Sudomax - krem antybakteryjny, hipoalergiczny.


Ten krem pewnie już każda z nas zna, niektóre wypróbowały, niektóre nie... Poużywałam go trochę i już wyrobiłam sobie zdanie na jego temat.
Więcej informacji o kremie zamieściłam TUTAJ. Znajdziecie tam informację dla kogo jest polecany, co obiecuje producent. A teraz co nie co ode mnie;)

Opakowanie: Do testów otrzymałam 55g kremu, który znajduje się w plastikowym opakowaniu, z którego łatwo wydobyć kosmetyk, dobrze się otwiera, nie mam mu nic do zarzucenia.



Zapach/Konsystencja: Zapach jest delikatny, nie wiem czemu, ale kojarzy mi się z zapachem małych dzieci, nie jest to natrętny zapach. Konsystencja kremu, jest strasznie zbita. Wystarczy na prawdę malutka ilość kremu, żeby wysmarować problematyczne miejsce na skórze. Krem długo się wchłania, zatem nie jest on do używania, kiedy mamy za niedługo wyjść z domu.



Działanie: Testowałam go jedynie tylko pod dwoma względami - na twarzy, punktowo na wypryski, zaczerwienienia oraz podrażnienia skóry. I tu i tu sprawdził się fenomenalnie! Krem zmniejsza zaczerwienia, redukuje podrażnienia, nie zapychając ani nie uczulając przy tym. Myślę, że osoby z problematyczną skórą na pewno będą zadowolone. W niektórych miejscach wysuszył mi skórę, ale nie aż tak, zwykły krem sobie z tym poradził;)

Wydajność: Krem jest bardzo, bardzo wydajny! Używam go codziennie, a zużycia prawie w ogóle nie widać!

Cena/Dostępność: Niestety w tym temacie nie jestem zbytnio zorientowana. Chyba dostępny w aptekach. Jego cena też nie jest chyba za wysoka.

Ogólna ocena: 6/6

Bardzo dziękuję, za udostępnienie mi tego kremu! Zaznaczam również, że fakt ten, nie wpływa na moją opinię!

10 komentarzy:

  1. Ja go nie znalazłam jeszcze nigdzie :( Chciałam kupić na odparzoną skórę, a że nie było, musiałam się zadowolić konkurencją w postaci Sudocream :( No i teraz go nie kupię, bo Sudocream będę pewnie używać tak długo jak można, bo też jest niestety potwornie wydajny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ile mniej wiecej kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja go nie miałam ;) i na dodatek go nigdzie nie widziałam xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam, że wiele dziewczyn na blogach go chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszyscy go chwalą na blogach właśnie to znaczy, że naprawdę działa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam do przetestowania ten krem i stwierdzam, ze jest bardzo dobry. Zajeło mi troche przekonanie sie do niego, ale efekty bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń